niedziela, 31 stycznia 2016

Łazienka w starym stylu

    Kolejny Jarmark Staroci za mną. Zawsze obiecuję sobie, że pojadę tylko pooglądać i nic nie będę kupować, i prawie mi się udało. Prawie, bo już wychodząc, dostrzegłam metalową mydelniczkę. Stara, obtłuczona, z widocznym śladem używania przez wiele lat. Jej niesamowity kształt urzekł mnie. Oczywiście kupiłam ją. Była zniszczona, więc ją odmalowałam, zostawiając ślady obtłuczeń i rdzy.
 
Odnowiona mydelniczka całkiem nieźle się prezentuje, można wykorzystać na rożne sposoby. Tutaj występuje jako półka na kwiaty, drobne dzwoneczki ładnie komponują się z bielą farby.
   
 


Jednak na co dzień, zgodnie z przeznaczeniem posłuży jako mydelniczka. W tej roli też znakomicie się sprawdza.


  Kolejna wizyta na Jarmarku Staroci i kolejny zakup. Tym razem dziwny pojemnik, podobny do w kształcie do mydelniczki. Jakiś czas zastanawiałam się, jak go wykorzystać. Ostatecznie trafił do łazienki, jako pojemnik na grzebienie. Muszę powiedzieć, że w tej roli sprawdza się doskonale. Jest bardzo pojemny, a moje szczotki i grzebienie wreszcie są pod ręką, a przy tym nie są widoczne, co dla mnie stanowi dużą zaletę.



   

    Pojemnik powiesiłam na ścianie obok lustra. Wisi w towarzystwie kilku zdjęć Paryża.


Kocham Paryż, lubię niepowtarzalny klimat tego miasta. Kiedyś musiałam przenieść piecyk gazowy na inną ścianę, a po nim pozostały brzydkie ślady na płytkach. Zmęczona remontami nie miałam już siły na kolejny, więc zamiast wymieniać płytki pomalowałam je specjalną farbą. Jednak pozostały ślady po hakach i aby je ukryć postanowiłam powiesić czarno-białe zdjęcia Paryża. Teraz leżąc w wannie relaksuję się patrząc na Paryż na fotografiach.
   
  




5 komentarzy:

  1. Obydwa przedmioty są bardzo urokliwe, gdziekolwiek je umieścisz będą piękną ozdobą.
    Uważam, że Paryż jest najpiękniejszym miastem, widoki z wanny masz cudne.
    Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. super pomysł

    OdpowiedzUsuń
  3. pojemniki niesamowite:) cudo:) takie mi się marzą:) szczególnie ten pierwszy na mydło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:) Też lubię ten styl i kocham targi staroci.
      Pozdrawiam serdecznie :))

      Usuń