niedziela, 13 września 2015

Tablica i przypominajki

    Już od jakiegoś czasu panuje u nas moda na tablice we wnętrzach. Nie tylko zdobią one wnętrza, ale i mają praktyczne zastosowanie. Wieszając swoją tablicę myślałam o umieszczeniu na niej przypominajek, czyli karteczek samoprzylepnych. To proste rozwiązanie nie sprawdziło się jednak, przyklejone karteczki znalazłam kolejnego dnia na biurku. Odpadły wszystkie, co do jednej.  Można byłoby przyklejać kartki klejem, ale szkoda mi tablicy, zaschnięty klej ciężko usunąć, a pozostawiony nie wygląda estetycznie.
    Pomyślałam o podkładkach pod karteczki. Kawałek kartonu, resztki bawełnianych koronek i klej załatwiły sprawę.
   
 
Karteczki wsuwa się pod koronkę, trzymają się doskonale. Wsuwa się je łatwo, bo dolną koronkę przykleiłam zostawiając troszkę miejsca na wsunięcie karteczki. Górną koronkę przykleiłam tylko z tyłu.
                                     
 
 
  Teraz najważniejsze sprawy i terminy są wypisane w widocznym miejscu. Przypominajki gotowe!
 



 
 
 

3 komentarze:

  1. Bardzo pomysłowa tablica, uwielbiam taką kreatywność.Serdecznie pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Jak zwykle, potrzeba była matką wynalazku. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń